Skolerute

Skoleavslutning 10. mai
Utreise 11. mai

FRIHELGER

Når det er frihelg, kan du reise ut fra skolen fredag etter kl. 13.00. Det er ingen lørdagsundervisning disse helgene.

Frihelger før jul er:

7. - 8. september

26. - 27. oktober

16. -17. november

Frihelger etter jul er:

25. - 26. januar

15. - 16. februar

08. – 09. mars

29. – 30. mars

Merk dere som reiser med fly! Vi anbefaler at du bestiller billett så tidlig som mulig. På den måten kan du sikre deg billige billetter, og du kan reise slik at det passer med skolens ferier. Det er særlig til jul og påske at det kan være vanskelig å få rimelige flybilletter. Hvis du er sent ute kan det hende du ikke får billetter til de dagene som vi har satt som ut- og innreise. Når dere skal bestille flybilletter er det lurt å sjekke opp muligheten for ungdomsbillett, disse billetten kan nå fås både hos SAS, Widerøe og Norwegian. Ved inn- og utreise anbefaler vi at du reiser med formiddagsfly. På denne måten vil det være lettere for oss å organisere transport til og fra flyplassen. Skolen ligger 40 km fra flyplassen. Reiser du grytidlig om morgenen eller kommer sent på kvelden/natt kan vi ikke garantere deg skyss.